قوانین و مقررات وبسایت میداس بیوتی
استفاده از فروشگاه اینترنتی «میداس بیوتی» و ثبت سفارش در این وبسایت به منزله پذیرش کامل شرایط و مقررات زیر از سوی کاربر تلقی میشود:
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی «میداس بیوتی» بر اساس قوانین و آییننامههای جاری تجارت الکترونیک و با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.
فروشگاه اینترنتی «میداس بیوتی» هیچگونه مسئولیتی در قبال نقص در عملکرد وبسایت ناشی از عوامل خارج از کنترل مدیریت (مانند اختلال اینترنت، مشکلات مخابراتی، خرابی تجهیزات سختافزاری و…) ندارد.
اطلاعات منحصربهفرد کاربران نزد فروشگاه محفوظ است و به هیچ شخص یا نهاد ثالثی واگذار نخواهد شد. همچنین، فروشگاه متعهد است با بهرهگیری از جدیدترین فناوریها، از حریم خصوصی کاربران خود محافظت نماید.
کلیه خدمات و محتویات ارائهشده در این وبسایت صرفاً برای استفاده شخصی و غیرتجاری کاربران است. هرگونه سوءاستفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت. هیچ فرد حقیقی یا حقوقی مجاز به بازتولید، فروش یا بهرهبرداری تجاری از محتویات سایت بدون کسب مجوز رسمی نیست. در صورت تمایل به استفاده تجاری، لطفاً از طریق اطلاعات تماس درجشده با ما در ارتباط باشید.
کاربران موظفاند هنگام ثبت سفارش، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت درج اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
کلیه حقوق معنوی محتویات این فروشگاه، مشمول قانون کپیرایت بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی «میداس بیوتی» است.
چنانچه به دلایلی خارج از کنترل فروشگاه، امکان تحویل کالا در زمان مقرر وجود نداشته باشد و تاریخ جدیدی مورد توافق طرفین قرار نگیرد، خریدار حق دارد سفارش خود را لغو کرده و وجه پرداختی بهطور کامل بازگردانده خواهد شد.
قیمت کالاهای عرضهشده بر اساس لیست قیمت درجشده در سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیاتها و عوارض قانونی خواهد بود. در صورت عدم درج مالیات بر ارزش افزوده، این مبلغ معادل صفر ریال در نظر گرفته میشود. هزینه ارسال و بیمه کالا تنها مبالغ اضافهشده به فاکتور نهایی خواهد بود.
مدت گارانتی و نام شرکت ارائهدهنده خدمات پس از فروش هر کالا در بخش توضیحات مربوط به آن کالا درج شده است. در صورت عدم درج این اطلاعات، کالای مربوطه فاقد گارانتی خواهد بود.
شرایط بازگشت کالا:
در موارد زیر امکان بازگشت کالا وجود دارد:
عدم انطباق کالای ارسالی با سفارش ثبتشده (به شرطی که بستهبندی و پلمپ محصول باز نشده باشد)
وجود نقص یا عیب فنی در کالا
در این شرایط، خریدار باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا (حتی در ایام تعطیل) موضوع را از طریق شماره تماس ۰۹۱۳۴۴۵۷۵۱۷ به مرکز ارتباط با مشتریان اطلاع دهد تا بررسی و پیگیری لازم انجام شود. بدیهی است پس از این بازه زمانی، مسئولیتی از سوی فروشگاه پذیرفته نخواهد شد.
توجه: این بند تنها شامل کالاهای فاقد گارانتی میشود. کالاهایی که دارای گارانتی هستند از زمان خرید تحت پوشش ضمانت شرکت مربوطه خواهند بود و رسیدگی به نواقص احتمالی بر عهده شرکت ارائهدهنده گارانتی است.
برای تکمیل فرآیند بازگشت، ارائه رسید خرید یا مدرکی دال بر خرید الزامی است.